12. elokuuta 2013

Ähtärii

heippa ystäväiseni ! 
on kulunut pieni tovi siitä kun olen viimeksi kirjoittanut, mutta pieni tauko tekee välillä ihan hyvää, eikä mulla oikeestaan mitään kirjotettaa oo ees ollu :D ihme kyllä en itse asiassa oo ees kuvaillu nyt lähes ollenkaan !

tässä kuluneen kuukauden aikana en oo tehny oikeestaa mitääään ! mulla loppu työt karstulassa heinäkuun lopulla, ja ennen kun lähdin takas valkeakoskelle, käytiin äitin artsin ja sannin kanssa ähtärissä ja tuurissa. en mä kauaa kerenny työttömänä oleen, kun sain heti tän kuun alussa töitä pienestä suloisesti kahvilasta ! on muuten vielä vakipaikka :) 
mitään muuta mainittavan arvosta ei nyt oikeen tuu mieleen, paitsi että ulkona sataa ja siellä on taas ihan syksy ...
koitan taas pikku hiljaa päästä tähän bloggaamisen makuun, mutta en rupee väkisin vääntään jotain turhanpäivästä jaarittelua, että kirjoittelen sillon kun huvittaa, ja lisäisen kuvia sillon kun niitä on :)

mut löytää nykyään muuten instagrammista nimellä marittttta (5teetä) okei oon siellä jo hetken ollu mutta sinnekkään ei tuu kauheen aktiivisesti mitään lisäiltyä niin en oo jaksanu mainostaa :D

jos vaikka muutama kuva sieltä ähtäristä :)
















sellanen kuva läjäys taas :)

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)