16. elokuuta 2013

Who Am I

hellurei ! 
mitäpä teidän lukijoiden arkeen kuuluu ?
onko monikin lähdössä weekendeille ?
minäpä olenkin koko viikonlopun töissä,mutta se ei haittaa, koska parin viikon päästä pääsen taas viettämään yhden elämäni ikimuistoisimmmista päivistä, ja toivottavasti myös hiton onnistuneen päivän ! tai no, yön :)
nimittäin me lähdetään aleksin kanssa kattomaan headhunterziiiii kolmen viikon päästääää !!! 
onko muita lähdössä ?


no se siitä hehkutuksesta, nimittäin ajattelin toteuttaa saman, minkä Silja on toteuttanut blogissaan, eli tämmöinen pieni kuka minä olen -kurkkaus ! kysymykset on krisse salmisen ystäväni kirjasta :)


nimi maritta katariina tikkanen
lempinimi mara, mardis, marsu
syntymävuosi 1994
horoskooppi jouuusimies
missä asut valkeakoskella ...
missä haluaisit asua kyllä mä oon hyvin pahasti tähän valkeakoskeen pinttyny, 
mutta jossain lontoossa tai pariisissa yms ois niiiin unelma asua !
mikä sinusta tulee isona aina oon poliisiks halunnu, mutta tällä hetkellä olen kokki, joka työskentelee kahvilatyöntekijänä. haavena olisi valmistua kosmetologiksi !
ketä ihailet ja miksi ihailen vahvoja ja itsenäisiä ihmisiä, jotka ovat juuri sellaisia kuin haluavat olla, ja pystyvät siihen välittämättä muiden mielipiteistä. ihailen myös niitä, jotka tekevät kaikkensa läheistensä hyväksi, ja laittavat muiden napan omansa edelle !
mikä on kaunista itsevarmuus! jos mua vastaan kävelis joku kellä on mun itseni mielestä helvetin rumat vaatteet, mutta tyyppi näyttää itsevarmalta ja itseensä tyytyväiseltä, rupee ne rumatkin vaatteet näyttää paremmilta, ja näin koko ihminen kauniimmalta! 
myös luonnonkauneus on kaunista, luonnollisesti! 
mitä pelkäät pimeää, korkeaa, ahtaita paikkoja, hämähäkkejä, klovneja, nukkeja, kaikkea yliluonnollista ja kaiken näkösiä kauhuleffa ukkeleita, esim samara ringistä YH !
koska oot viimeksi suudellut, ai ketä yöllä juuri ennen nukahtamista pusuttelin miun poikaystävää
maailman ihanin leffa titanic & moulin rouge !!
maailman paras biisi ömmömmöö niitä on iiihan liikaa mutta sanotaan vaikka että 
brennan heart - running late & zatox - action & hardwell - spaceman
mikä on parasta ruokaa ja juomaa öö öö öö  no kahvi paras ! ja kebab !!
keitä julkkikisa kutsuisit häihisi JOHNNY DEPP koska se on mun miäs
mitä toivoisit syntymäpäivälahjaksi TÄMÄN !!!
mikä on sinun suosikkipuheenaiheesi 
semmonen mille kaikki voi nauraa, ja missä kaikki voi olla mukana !
mikä hetki tässä elämässä on koskettanut sinua paljon sannin syntymä ! <3
mitä mieltä olet elämästä kivaa kivaa kaikki on kivaa jeejee !!


ps. meikäläinen löytyy instagrammista nimellä marittakatariina ! 
M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)