6. syyskuuta 2012

haaste

olen siis saanut ensimmäisen haasteni, ja koska olen tälläisten jutskujen suhteen laiska, en keksi uusia kysymyksiä, enkä haasta 11 henkilöä :)

Säännöt:

1. Kerro 11 faktaa itsestäsi

2. Vastaa kysymyksiin, jotka haasteen antaja on sinulle antanut
3. Tee 11 uutta kysymystä seuraaville haasteen saajille


4. Valitse 11 haasteen saajaa




1. 11 faktaa

1. en jaksa odottaa että joulukuussa täytän 18, ja että saan kortin !

2. tykkään ihan sikana urheilusta ja liikunnasta, mutta oon liian laiska toimimaan omatoimisesti

3. IKÄVÖIN ÄITIÄNI PÄIVITTÄIN !

4. oon kyltymätön, mulla ei tuu ikinä oleen niin paljon kaikkee, että voisin sanoo, että en tarvii enää mitään..

5. en välitä suklaasta. tuleehan sitä välillä muutama pala otettua, mutta silloin tulee parin kuukauden kiintiö täyteen.

6. enkä pahemmin välitä shoppailustakaan, onhan se kiva ettiä ja löytää ihania vaatteita ja kaikkee kivaa krääsää, kun on sellanen rahatilanne, mutta siihen se sitten jääkin

7. oon riippuvainen mun poikaystävästä.. en muista millon viimeks ois ollu semmonen päivä että ei oltais nähty ollenkaan. nyt varsinkaan kun aleksi pääsi armeijasta öö no joskus kesällä. ei mua kyllä yhtään haittaa että nähään päivittäin, koska en oo ikinä nauttinu kenenkään muun seurasta näin paljoo, eikä toisen jatkuva näkemin oo ihme kyllä aiheuttanu meille mitään riitojakaan.

8. oon ruvennu tosissani miettiin että valmistumisen jälkeen vois jatkaa kosmetologi alalle

9. käytöstavoiltani en oo yhtään naisellinen. röyhtäilen, syljen, oon kova ääninen, mutta osaan kyllä käyttäytyä sellatteen tilanteen tullessa, mutta esim kaveri porukassa sulaudun yhdeks pojaks .

10. pelkään hämähäkkejä, perhosia, lintuja, jyrsijöitä, klovneja, nukkeja, juoppoja, vanhoja miehiä ja kaikkea yliluonnollista ihan kuollakseni.

11. mulla on niin hyvä unirytmi, että simahdan kohta ja kello ei oo ees yheksä

             


2. Listaa 5 asiaa, jotka tekevät sinusta onnellisen juuri nyt!

1. HUOMENNA ON PERJANTAI !!

2. saan kohta mun poikaystävän mun viekkuun!

3. mun koneessa on sen verran akkua, että mun ei tarvii vielä hetkeen nostaa persettäni

4. uus telkku !

5. telkkarista tulee simpsonit ja sen jälkeen kurjat kuppilat !




3. 11 kysymystä minulle

1. Unelma-ammattini?
- ömmöm varmaan joku ammatti maskeeraaja

2. Mistä aistista luopuisit "mieluiten"?
- apuaa emminä tiiä en mistään ! :D

3. Gerbiili vai kesyrotta?
- hyi ei kumpikaa :Dd

4. Jos saisit lapsen, mikä sen nimeksi tulisi?
- haluun kaks poikaa, mut en nimiä oo pahemmin miettiny .. justus, mico ja riku ois söpöjä :)

5. Suosikki tv-ohjelmasi lapsena?
- en kyllä oikeestaan muista .. pikku kakkonen tuli aina katottua :D

6. Pitäisikö tasa-arvo nimissä naisten mennä armeijaan?
- ei

7. Olisko hyvä, että alaikäisille olisi jokin tietty laissa määrätty kotiintuloaika?
- jooo mutta ite sitä en varmaan noudattais :Ddd

8. 3 asiaa mihin olet tyytyväinen itsessäsi?
- sillee aikalaillaa kaikkeen, mutta jos kolme asiaa pitää nostaa pintaan, niin ripset, koska niin pitkät, jalat, koska niin pienet, ja öö kroppaan ylipäätänsä, koska oon ihan tyytyväinen itteeni tällee, kun usein mietin että voisin olla esim 40 kiloo painavempi :D

9. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
- kymmenen vuoden päästä oon 27, mulla on joku kiva kämppä/omakotitalo, kaks poikaa, vakituinen työ, joko keittiössä tai maskeeraajana, hyvä rahatilanne, oon terve, mulla on ihana täydellinen mies ja oon vähintään kihloissa ! ja ainahan siis saa unelmoida ;)

10. Mikä näistä olisit mieluiten: vampyyri, velho vai yksisarvinen?
- varmaan ykssarvine koska aina kaikissa piirretyissa / sarjakuvissa ne on niin hienoja :D:D

11. Hese vai Mäkkäri?
- ei kumpikaa :D


M

2 kommenttia:

  1. pelkään vanhoja miehiä ja kaikkea yliluonnollista ihan kuollakseni. :D:D: hahhaaa eiks miehet yleensäkin oo vähän yliluonnollisia olentoja ...

    VastaaPoista
  2. hahahahaha no joo :D:D:D: noilla kahdella siis ei oo keskenään mitään tekemistä vaan ne on ihan eri asia :dd

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi ! :)