7. syyskuuta 2012

qualification

oon nyt muutaman viikon ajan selaillu ittelleni jotain ihanaa mekkoo valmistujaisiin, ja yllätys yllätys oon aina eksyny nelly.com'iin :D



en tosiaan tiiä miks oon ihan hurahtanu maxi mekkoihin, kun jos esim oon jonkun blogissa nähny sellasii, niin en oo kauheesti niistä välittäny, mutta kun oon ittelleni kattellu noita, niin oon tykänny ihan hirveeesti ?



enkä tajua miks oon nyt jo ruvennu katteleen valmistujaisiin mekkoja, koska en oo yhtään mekko ihmisiä, oon varmaan kerran elämässäni pitäny mekkoo päällä, ja sekin oli omissa rippijuhlissa miljoona vuotta sitten :D ja nyt mulla on kauhee kuume saada valmistujaismekko ?? ehkä yritän salakavalasti inspiroida itteeni käymään koulun kunnolla loppuun :dd


tää alin on kyllä ihan mun lemppari, eikä oo hinnaltaankaan paha, 50€ + postikulut sun muut. ja ton kanssa sopis hyvin ihan tavalliset mustat korkkarit:)



ehkä mun pitäis lopettaa tää valmistujais hömpötys, ja keskittyä ensin koulun käyntiin ja sit vasta hömpöttää :D

M

8 kommenttia:

  1. tuo kolmas mekko on aivan ihana :)

    VastaaPoista
  2. Nää on kaikki niin ihania! Miksi mä en valmistu, munkin pitää keksiä joku syy miks saisin tilata tollasen :--D

    VastaaPoista
  3. Ihan älyttömän hienoja mekkoja! Voisin ottaa jokaisen :D Varsinkin toinen ja kolmas on mun mieleen!
    Ja tosi mukavaa, kun liityit meidän blogin lukijaksi, tervetuloa! :)

    Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiin onn !! mäkin voisin ottaa kaikki noista ja on niin vaikee päättää minkä ittelleni ottaisin :D hihi kiitos :)

      Poista
  4. ihania! varsinkin toi kakkos ja kolmos mekko♥

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi ! :)