6. syyskuuta 2012

stuff

eilen tuli siis uusi telkkari, ja tykkään iiiihan sikana siitä se on ihan täydellinen mun huoneeseen !! meille meinas aleksin kanssa tulla ongelmia että millä kulkuneuvolla me raahataan iskältä kaupungin toiselle puolelle 42" telkkari, mutta paketti olikin paljon pienempi mitä odotettiin, ja se mahtu loistavasti siihen autoon mikä meillä tällä hetkellä on. 
asennettiin se sitten samon tein kiinni, käytiin vuokraan American Pie Luokkakokous mikä oli ihan niin hyvä kun mitä odotin ! ja hakeen kebabia ja  heti koeajaan uus telkku :)

ennen
jälkeen



innostuin äsken vähän laitteleen tauluja seinille !
en nyt tiiä kuinka noi sopii keskenään yhteen, mutta ei haittaa vaikka on vähän sekalainen, koska on noin taulut miljoona kertaa paremmat, kun ne joka kulmasta ja nurkasta revenneet ikivanhan MissMix'in julisteet ... :D



oon koko päivän kärsiny ihan tajuttomasta päänsärystä, ja muuten jumittaisin tällä hetkellä varmaan pikkololla, mutta oli pakko tulla kotiin pois tosta auringon paisteesta, joka meni suoraan mun takaraivoon, ja siitä autojen ja mopojen metelistä, koska pää oli räjähtää ! oon tänään aiemmin jo ottanu särkylääkkeen, mutta nyt oli pakko ottaa uus, ja siihen kyytipojaks lämmitin eilen koulusta ostamiani juustocroisantteja ja kaakaoo, jos vaikka vähän helpottais .. mulla on tooosi harvoin päänsärkyä, mutta sillon kun on, niin se on ihan hirveetä ... nyt voisin uppoutua Sinkkuelämää- kirjaan !


M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)