1. elokuuta 2012

my favorite things

täykkärit <3
sinkkuelämää <3
102 dalmatialaista <3
maybelline new york one by one ripsari <3
mulla on täykkäreitten eka tuotantokausi, MUTTA kohta mulla on kaikki jaksot viidenteen tuotantokauteen asti WUHUU ! :):):) en jaksa venaa että pääsen katteleen niitä ! mulla on täällä mammalla se ( tällä hetkellä ) yksi ja ainoa kausi mukana, mutta sitä ei oo tullu katteltua yhtäääään :( ei oo vaan jaksanu tai kerenny katteleen, kun on töistäkin päässy seiskalta tai ysiltä .. töitten jälkeen on aina muuten vaan tullu katteltua telkkaria, datailtua tai jotain muuta turhaa tehtyä:D


ja kohta mulla on myös sinkkuelämän 2. j 3. tuotantokaudet jeijeijeijei ! :) mulla ei siis muita kyseisiä kausia oo, ja vähän pönttöö kattella vaan toista ja kolmatta kautta, mutta oon ekan kauden nähny niin miljoonaan kertaan, että voi alkaa katteleen noista, ja silti pysyä kärryillä :) en jaksa venaa et pääsen koskiin ja noutaan noi ! :)


102 dalmatians puppies to the rescue ...... joskus joulun aikaan serkku latas ton pelin mun koneelle, ja tykitin sen heti läpi :D toi on siis semmonen peli, mitä oon pienenä pleikka ykkösellä pelannu, ja se on aina ollu ihan mun suosikki peli :D mulla on semmonen muistikuva, että kun pienenä oon tota pelannu, niin oon samalla mussutellu toffifeeta ja juonu vadelma limonadia :) jostain toi peli tuli mun mieleen viime talvena, ja mun oli PAKKO saada se mun koneelle ! koitin eka ite epätoivosesti latailla sitä ties miltä sivuilta, kunnes mulle välähti, että mano on sen verran ollu tekemisissä tietokoneitten kanssa, että sehän lataa ton pelin mulle ihan silmänräpäyksessä. ja nyt taas innostuin pelaileen, ja oon niiiiin koukussa ...... :D 


ostin tänään uuden ripsarin karstulan ässästä, ja toi oon ihan sika hyvä ! mun vanhat ripsivärit sai mun ripset näyttään tosi sotkusilta ja pörrösiltä, mutta sekin johtuu pitkälti siitä, että ne ON vanhoja, ruvennu kuivuun yms :D ja koska toi uus ON uus, niin siitä ei tullu paakkuja, sitä oli helppo levittää ripsiin, se sai ripset näyttään pitkiltä, mutta ei sitten niinkään tuuheemmilta, ja se oli helppo pestä pois :) ite tykkään pitkistä ja tuuheista ripsistä, koska mulla on luonnostaan aika pitkät ripset, ja usein lisään jotain toista ripsaria toisen päälle, että tulis vähän tuuheutta, eli tän kanssa käytän varmaan tollasta toista maybellinen new york maskaraa, koska se on sellasta tuuheuttavaa ja sitten tulee kivat räpsyttimet :)


hahaa ja just eilen kun pääsin kiroon sitä, kun sitä mun neuletta ei oo h&m'ltä kuulunu, niin tänään tuli sit viesti että se on noudettavissa :D taas yks asia minkä takia odotan takas koskiin pääsyä :)


ja taas käpy ja niki pääsee kruunaan tän postauksen loppuun :)


mammii <3
nikin lempipaikka ulko oven edessä :)
M

7 kommenttia:

  1. sinkkuelämää<3 voisin katsella sitä vaikka kuinka monta tuntia putkeen :-)

    VastaaPoista
  2. lainasin kans mallalta just sinkkareiden boksin ja nyt alkaa sitten sinkkarimaratooni! :D

    VastaaPoista
  3. haha :D niin mullakin sitten kun saan ne boksit :)

    VastaaPoista
  4. JA VARSINKIN SITTEN ALKAA KUNNON MARATOONIT KUN SAAN KAIKKI TÄYKKÄRIT ! :Dd

    VastaaPoista
  5. oooh miten ihanat koirulit <3 ps täykkärit on kyllä parhaat!! ;)

    ps. http://justafewmoresteps.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän se on :) ja totta turiset !! :)
      käyn kurkkaan ;)

      Poista

kiitos kommentistasi ! :)