4. elokuuta 2012

not so happy

varoitus ! teksti ei sovi pienemmille silmille !
ärrinmurrin ! tänään oli kyllä niiiiiiin kiukku päivä töissä että oikeen veri kiehu ! ne vtun riparilaiset ei oo kyllä tyytyväisiä yhtään mihinkään ! tänään tein ihan omin pikku kätösin tosi hyvää kasvissosekeittoo, ja kun olin laittamassa sitä esille, niin jotkut jätkät tuli kyseleen että mitä vittua toi on ?? tekijäkin näyttää paremmalta !
ööö totaaa anteeks kun en oo täällä sen takia että miellyttäisin teitä mun ulkonäöllä ( mulla ei siis ollu muuta meikkiä kun ripsaria, ja olin hionnu - taas vaihteeks- koko päivän ja muutenkin rupes väsyttään, niin en ehkä ihan hehkeimmilläni ollu ), ja kasvissosekeitto ei myöskään useimpien silmää miellytä. mutta tarviiko sitä olla niin perseenreikä mulkku että ei voi ihan asiallisesti kysyä mitä on tarjolla arg!arg!arg mulla ei enää sanat riitä kuvaileen tätä kiukkua !
ja yks ilta iltapalalla oli vispipuuroo, ja joku jätkä huus hyyyyvin kovaan ääneen että mitä vitun paskaa toi on olevinaa ?!
ootko syntyny joku kultalusikka perseessä etkä oo ikinä ennen vispipuuroo nähny ?
onneks oon sen verran hyvä hillitteen mun hermoja, että en ruvennu huutaan niille takas, mutta ei kaukana ollu :D:D tänään iltapalalla pikkulapsukaiset oli hyviin tyytyväisiä kun oli pizzaa iltapalana ! :D eiyllättänyettäkelpas





mä haluan kunnon kameran !!!!!

mutta jos siirrytään vähän iloisempaan asiaan, eli PÄÄSIN EILEN AJAAN AUTOO jeejeejee ! oon viimesen puol vuotta nähny varmaan joka toinen yö unii et ajan autoo, ja venannu vaan että pääsen ratin taakse ! ja eilen sitten äiti heti aamulla ehdotti, että käytäis tänään ( siis eilen ) ajaan vähän, ja sitähän mä sitten venasin koko päivän , ja sit koitti se hetki, kun pääsin itse kokeen ajamisen iloa, ja sehän sujui ensimmäiseksi kerraksi hyvin ! :) en sammuttanu autoo, sain vaihdettua vaihteet ( vaikka siinä samalla ohjaus vähän kusi ) ja heti ekassa mutkassa tuli toinen auto vastaan, enkä ees menny paniikkiin ! sitten vasta kun päästiin äitin kanssa risteykseen, missä käännyttiin takasin päin, taisin tajuta että oo ratissa, koska sammutin auton varmaan viis kertaa, enkä saanu käännetty sitä, joten äiti sit käänsi, ja pääsinkin heti runtimalla liikkelle :DDdd ja pihassa on komeet jarruttus jäljet ... :D seuraavaa kertaa odotellessa :)) 




vielä olis kolme päivää töitä, ja tiistaina takas koskiin :) tulee taas oleen surkeeta sanoo mamille heipat .... mut pääsee sit koskissa näkee kamuja ja ISIN ! :)

naminami hyviä mansikoita !! eiks pakastemansikat säilykkää jääkaapissa ?


M

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia!(: ois kiva jos kurkkaisit munki blogin ja liity lukijaks jos tykkäät: http://empsukka.blogspot.fi/ (:

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi ! :)