1. elokuuta 2012

work work work .. and some holiday !

ahh kaks vapaa päivää töistä ! toivottavasti ois sen mukasta säätä ! :) ehdotin paulalle ( työkaveri ) että menisin keskiviikkona, tai torstaina kuuteen tai seittemään illalla töihin, pitään iltapalaa yllä, että sen ei tarvi tehä 13 tuntista päivää, mutta ei sille kelvannu, eli nyt mun vapaa päivät kuluu ihan vapaillessa :) tänään oli aika rento työpäivä, vaikka toi riparilaisten ruokailurytmi on aika tiuha, mutta yhessä vaiheessa oli niin tylsää, että ehin jopa kuvaileen :) ( puhelimella -,- )
hyvin huono kuva rippileirin ruokailurytmistä

tässä mun välipala :p
kyllä taas jaksaa :))
nam mitä herkkuja meillä ! :)
lounaan jälkeen keittiön kioski on yhteen asti auki, eli tänään kun saavuin töihin, niin pääsin heti kassan hommiin ( mistä tykkään paaaaaljon ! :) ) tässä pieni osa kioskin valikoimasta :) 


paljon pingviini jäätelöitä, classic herkkujäätelöitä, tuutteja,
eskimoita, puffetteja, mehujäitä ja kaiken näkösiä :)
(+ sipsejä, limuja, isoja & pieniä namipusseja, suklaalevyjä, patukoita yms. )
Käsittelemme tilaustasi parhaillaan ja pian pakettisi pääsee matkaan. Voit odottaa pakettisi saapuvan noin neljän työpäivän sisällä. 
näin mulle kerrottiin viikko sitten ... eikä vieläkään oo mitään kuulu .. H&M ... noo ei se sinäänsä haittaa, koska en vielä viikkoon oo koskissa, että pääsisin noutaan mun vaateita, mutta silti .. aina noissa h&m'n tilauksissa kestää ihan sika kauan !! onko kellään muulla kokemusta tälläsistä ?
tilasin siis sellasen beigen m kokosen ( tarkotuksella kokoo isomman ) neuletakin, mistä ei enää löydy tuolta sivuilta kuvaa, et voisin nyt laittaa, mutta päivittelen siitä sitten, kun se löytää mun luokse :) ja tuollaiset rintsikat, joita mulla on jo yhdet, mutta on niin hyvät päällä, että päätin tilata toiset :) !
nää on toooooodella mukavat päällä, ei hierrä tai paina mistään
päin, saa helposti säädettyä olkaimia mukaviks ja saa OIKEESTI tissit näyttää
parii kokoo isommalta ( XDXDXDXD )
ja taas asiasta saappaaseen, saan mun ( koskin ) huoneeseen paaaljo lisää tauluja WUHUU :) mun seinät on siis tällä hetkellä täytetty joillain kuppasilla julisteilla, itte tehdyillä 'kollaaseilla' sun muilla, mutta kohta mun seinät saatta näyttää ihan järkeviltä ! :) niitäkin voisin sitten vaikka kuvailla, kun saan niitä ripustettua seinille, ja ylipäätänsä sitten kun pääsen koskiin, niin tehä mun huoneesta jonkin näköisen postauksen, koska oon vaihtanu siellä järjestystä, ja mun omasta mielestä se on toosi kiva ( verrattuna entiseen ) ! :) mitäs sanotte ? :):):)


aaaw puhuin tänään taas pitkästä aikaa isukin kanssa ! <3 oon viimeks puhunu iskän kanssa sillon,kun lähettiin aleksin kanssa tänne karstulaan ajeleen, eli siitä on pitkä aika .. heti kun pääsen koskiin, niin haluun isin luokse ! <3


ehkä mä nyt jatkan tätä vapaa iltaa telkkarin ja ton miehen parissa ! :)


ps. näkyyks teille muille noi jotkut tekstit sillee ylitummennettuina, koska kun ite esikattelen, niin näkyy sillee, ja sit kun julkasen, niin vielä senkin jälkeen näkyy jotkut osat postauksista sillee  tyhmästi ?!?!?! jos teille muille näkyy sillee, niin KERTOKAA ja AUTTAKAA miten mä saan sellatteet pois :D:D:DD:


M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)