10. joulukuuta 2012

Pitkä Vapaaa

kuten kaikki varmaan tietävät, torstaina oli vapaa, mutta meillä oli myös perjantai ja maanantai vapaa :) 
eli pieni hermoloma ennen joulun pitkää lomaa !


keskiviikkona koulun jälkeen kävin nopeesti moikkaan iskää, ja siitä suoraan kotiin suihkuun, ja emmille alotteleen ja laittautuun jonin 18 wee synttäreitä varten, joita vietettiin jonin kotona kavereitten, jonin sukulaisten, boolin ja hyvän ruoan parissa :) 


torstaina olo olikin vähän sen mukainen, että edellisenä ilta tuli juotua muutakin kuin mehua .... onneks aleksin äiti oli tehny ruoaks pizzaaa :P to ja pe meni kokolailla ajellessa ja kuskaten humalaisia ihmisiä :D


lauantaina lähettii heti aamu 12 ajeleen kohti tamperetta motonettii, hakeen aleksille uusia takaiskareita. sillä välin kun mies väki kävi motonetissä, mä ja aleksin äiti käytiin pyörähtään hong kongissa, josta löysin ihan unelmat jouluvalot :) plus joulukuusenpalloja, ja isille ja äitille jotain pientä jouluks ;)



tampereelta ajettiin lempäälään ideaparkkiin ettii aleksille puvun takkia ja kauluspaitaa ens viikonloppuna koittavia ristiäisiä varten :) itse löysin myös jotain ristiäisiin puettavaa, mutta niitä en paljasta vielä ;)
parkissa kulukin sinne ilta 6 asti, kun samalla hoideltiin vähän joululahjaostoksia, ja mäkin sain jo ensimmäisen joululahjani, kun aleksin äiti osti mulle ihanat rukkaset !!


pakkohan parkin reissulla oli kahvilla käydä, ja päädyttiin linkosuolle, missä söin ehkä elämäni ihanimman donitsin ! mansikkakuorrutus, paljon strösseleitä ja itse donitsi kun hattaraa !

sunnuntaina kävin moikkaan isomummua ja pappaa, kun ne tiistaina lähtee reissuun ja on siellä uudenvuoden yli. sain siinä samalla vähän synttärirahaa ja joululahjoja !

tänään maanantaina nukuin pitkään, heräsin puheluun, jossa äiti kysyy kelpaako sen fiat brava mulle, NO KYLLÄ KELPAA, ja seuraavan kerran herään puheluun kelalta, jossa ilmotetaan että mun opintotuki nousee 200 euroon, ja tammikuussa mulle tulee 1500€, koska mulle on viimesen vuoden maksettu liian vähän opintotukee ! uujee oon ehkä onnellinen !! myöhemmin päivällä lähettiin käymään iskällä kahvilla, ja nyt tänään olis vielä suunnitteilla mennä suihkun kautta nukkuun, ja vasta 12 huomenna kouluun :)

M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)