7. joulukuuta 2012

Gooood Morning

moikkis ! mun piti tehä teille postaus mun joululahja toiveista, mutta hetken kun pyörin netissä ja mietin, että mitä mä oikeesti haluun ja tarviin, niin en vaan keksiny yhtääään mitääään ! sitten kun saan kortin ja auton niin oon tyytyväinen, ja ens jouluks voinkin jo toivoo kakkos vaihetta :D 
kyllähän esim. mun puhelin kaipais uudistusta, mutta en tosiaan tiiä minkä puhelimen haluaisin !!! jonkun älypuhelimen haluaisin, mutta tuntuu et kaikki on ihan hanurista, ja räjähtää heti käsiin ... noh, tällä erää jää joululahjatoive postaus tekemättä, mutta jos keksin jotain loistavan tähdellistä toivottavaa, niin sitten tulee siitä postausta :) 

ja nyt kuvii parilta menneeltä viikolta !




   







M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)