28. heinäkuuta 2012

different weekend

heippatirallaa! 


onks tänään oikeesti lauantai ??? mulla on ihan maanantai olo, kun oli töissä tänään :D 






aamulla ( tai siis päivällä ) kun lähin käveleen tohon ison tien risteykseen ( mistä marjo nappas mut kyytiin ) ajattelin että on toooosi kuuma, mutta sitten kun pääsin töihin keittiöön, niin huuuhuuuuh sitä kuumuutta .... toi ylempi kuva on vasta illalta, mutta päivällä lämpömittari näyttä hipovan melkein 30 astetta .. tuli kyllä koko päivä hikoiltua ja nyt on kyllä sen mukanen (paskanen) olo :D työ päivä oli ihan normi, vähän vaille yks oltiin marjon kanssa paikan päällä, hetken auttelin purkaan tiskiä, juotiiin kahvit, jonka jälkeen aamun työn tekijät lähti kotiin ( mun työ päivä alko siis 1 ), laitettiin päiväkahvi esille, pestiin lattia, valmisteltiin päivällistä ja purettiin iltapäiväkahvi, ja kun päivällinen oli valmis, niin syötiin ennen kun tuli musiikki leiriläiset syömään. ruokana oli siis lohiseljankaa NAM ! päivällisen jälkeen oli konsertti, josta mainitsin jo aikaisemmin, eikä tarvinnu mennä ees paikan päälle kuunteleen, kun laulut ja soitot kuulu hyvin selvästi keittiöön asti :) ei ollu ihan mun tyylistä musiikkia, mutta kyllä se ihan kivalta kuulosti kun alan ihmiset oli asialla :) niin ja sitten kun päivällinen 6 loppu, niin oli lopputiskin ja salin kunnostuksen aika, ja oltiinkin jo aika reilusti ennen seiskaa valmiita lähteen kotiin :) 
tässä muutama kuvanen 'työmatkalta' :)


hirmuisesti löytyy peltoa 








harmittaa ihan sikana kun ei oo mitään hyvää kameraa, koska tolta vähän alle kilsan pätkältä ( meiän talolta ison tien risteykseen ) sais niin hyviä kuvia, kun siinä on paljon kaikkia erilaisi kukkia, tota peltoo, jokee ja mitä kaikkee. ja tolla mamman kameralla eikä varsinkaan mun puhelimen kameralla mitään ihmeellisiä kuvia tuu ..


ainiin, ja tänään töihin ilmesty erittäin odottamaton yllätys ! tiskailin rauhassa iltapäiväkahvin tiskejä, kun yhtäkki äitin serkku ( jonka oon viimeks nähny viime syksynä arton synttäreillä ) seiso mun vieressä ! meidän molempien ilmeet tais olla aika näkemisen arvosia, kun tunnistettiin toisemme :d tämä äitin serkku on kuulemma ollut töissä tuolla opistolla, ja siinä jotain höpötteli muitten työntekijöitten kanssa, ja katos sitten marjon kanssa jonnekin, joten sen ihmeellisemmin ei kuulumisia vaihdettu, mutta oli kuitenkin kiva nähdä ! :)
ja vielä toinen ainiin ! koko ton ajan, mitä oon tuolla opistolla ollu nyt töissä, niin oon pelänny että rikon jotain, esim. tarjottemillisen juomalaseja, korillisen mukeja, tiputan pakillisen ruokaa lattialle ja sinne meni kaikkien ruoat yms ... ja tänään sitten jotain meinas mennä rikki ! meinaan opiston rehtori :DDDD oltiin just marjon kanssa pesty lattia, kun rehtori tuli keittiö poikki hakeen kylmiöstä ruusuja ( jotka jaettiin konsertin jälkeen ) ja käveli taas keittiön poikki ja oli tainnu johonkin kohtaan jäädä pesuainetta, kun ensimmäisellä askeleella salin puolella meinas rehtori lentää selälleen .... onneks selittiin vaan säikähdyksellä, ja vaan ruusuja lenteli lattialle :DD äkkiä hain mopin käteen ja kuivasin lattian, ennen kun joku vanhempi tulee ja tappaa ittensä liukastumalla .... tässä tais olla kaikki mun työpäivästä :)




nyt iltasin, kun on pitäny mennä aikasin nukkuun, niin oon hakenu mammalta kirjan, ja koittanu lueskella sitä. cornwellin kirjat on mun käsittääkseni aikalailla rikosjuttuja, mitkä ei mua kiinnosta, ja loppujen lopuks oon aika pihalla koko kirjasta :Ddd mutta kyllä rupee väsyttään, kun ees muutaman sivun lukee :D jos yrittämällä yrittäisin keskittyä kirjan monimutkaseen juoneen, niin kirja saattais olla tosi mielenkiintosiakin :) 


JA NYT TULEE TÄÄ JUTTU MITÄ OON ODOTTANU PÄÄSEVÄNI KIRJOTTAMAAN !!!!
äiti on siis kuudennella kuulla raskaana JA eilen tunsin liikeettä sen masussa AW ! :):):):):):) kova myllerrys siellä on kuulemma aina menossa ja eilen pääsin ite tunteen sen ! mamman masu on jo erittäin pyöreä, mutta napa ei oo ihan vielä pullahtanu :) laskettu aika on lokakuussa, joten sitä odotellessa ! :)


jos taas muutama kuvanen nikistä ja käpystä :)


käpy on kova myllyttään nikiä :)

varmaan ainut kuva jossa molemmat kattoo kameraa, ja on paikallaan ! :D




tein mammalle taas ranskanletit molemmille puolin päätä, mutta tuli niin sotkuset, että en jaksanu kuvata :D mutta mami tykkäs taas kun laittelin sen hiuksia :)


tää ilta on menny olympialaisten parissa, ja samalla menolla varmaan jatkuu :D vaikka ei ne mua ees kiinnosta, mutta on silti tullu seurailtua tässä samalla :d huomenna on vapaa päivä, ja tänään käytiin aleksin kanssa muutaman alkoholilliset hakemassa, ja kyllä sai sierra taas katseita muilta pörinäpöntöiltä :DDD ei muuta kuin takas olympialaisten pariin :)




M





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)