15. kesäkuuta 2013

Päivä 2

Päivä 2: Suosikkitavara

tästä ei ole kahta sanaa !! 
se on huulirasva ! 
voisin lähteä melkein mihin tahansa ilman meikkiä, puhelinta, laukkua, mutta EN ilman huulirasvaa ! se on mulle henkireikä en ees tiiä mitä se tarkottaa mut silti :D puoli tuntia on ihan MAX minkä pystyn oleen ilman, muuten tuntuu että huulet liimautuu yhteen, näyttää ja tuntuu rohtuneilta, ja on ihan tuli punaset, inhottavaa :(
noo onneks huulirasvat ei paljoo maksa, ja oon löytäny mun suosikin, mikä löytyy lähes jokaikisestä kaupasta mihin oon valmis meneen hätän iskiessä !
kaikista kauheinta, on se kun joutuu kaaaaapimaan huulirasva tuupia, että saa siitä jotain irti ...

 

Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara 
Päivä 3Perheenjäsen 
Päivä 4Vanha kuva 
Päivä 5: Lempivaate 
Päivä 6Talvikuva 
Päivä 7Kuva jostain mitä olen tänään tehnyt 
Päivä 8: Päivän asu 
Päivä 9Arkeni 
Päivä 10Sää 
Päivä 11Kesäkuva 
Päivä 12Mustavalkoinen omakuva 
Päivä 13Suosikkikuva 
Päivä 14Paikka jonne haluaisit mennä 
Päivä 15Valinnainen kuva

muita huulirasva narkomaaneja
 ? :)

M

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi ! :)