2. tammikuuta 2013

Welcome 2013 !

vuosi 2013 ... tältä vuodelta mulla on aika korkeet odotukset ! 
ajokortti, valmistuminen, työpaikka, oma asunto, oman auton hommaaminen, juhlimista, sannin kasvu ja mitä kaikkee !


kevät tulee varmaan meneen ihan tajuttoman hitaasti, kun venaa vaan että valmistuu, ja pääsee pois koulusta !
viime kesän työpaikasta mulle vähän lupailtii, että ens kesäksin olis töistä ! toivottavasti, koska en taaaas jaksa sitä työhakemusten lähettely rumpaa ... kun ei mihinkään tunnu pääsevän, eikä mistään voi vasta yhtään mitään .. jos pääsisi taas opistolle kesällä töihin, niin siellä vois olla pitemmän aikaa kun viime kesänä, kun ei tarvii lähtee takas koskiin kouluun :)


jos sitä työpaikkaa ei saa, tai saa vaan kesäks, niin siinä onkin sitten miettimistä, mitä tekee kun ei töitä oo .. ei millään kiinnostais jäädä työttömäks, koska tiedän, että en sais mitään aikaseks, laiskottelisin vaan. mutta se on sen ajan murhe sitten :D toisaalta oon onnellinen, että vielä on opiskelua edessä, koska stressaan nyt jo töistä, koska ilman työpaikkaa eli rahaa ei voi tehä mitää ja mä ainakin oon ihan avuton ..


oma kämppä mulla on ollu kiikarissa jo yli vuoden, mutta oon sen suhteen jo luovuttanu, koska en haluu muuttaa omilleni silleen, että ei oo rahaa, varsinkaan ylimäärästä, enkä haluu elää pelkillä tuilla . sitten kun on vakkari työpaikka, niin sitten voi hyvilllä mielin muutta omilleen :)

ihan ensimmäisenä tän vuoden tavoitteissa on ajokortti !! inssiin ei oo enää pitkä aika, ja mulla rupee taas tippuun hiuksia päästä tän stressaamisen takii :D toivottavasti päivät menis nopeesti, ja pääsisin sen inssin läpi, koska oli suuri helpotus saada se asia pois alta, ja päästä ajeleen itteksiään, ilman sitä opettajaa, kuka on koko aika kyttäämässä, mitä teen väärin ja mitä oikein :D aamuja laskien ...

ps. taaaaas uusi kysely ! :>

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)