23. lokakuuta 2012

Viestin otsikko

tänä aamuna oon niin laiska, että en jaksa keksiä eees otsikkoo :D

ihanaa, tänään taas vapaata koulusta ! opetukseton päivä... oltiinhan sitä syysloman jälkeen jo yhtenä päivänä koulussa :D ei kyllä mua haittaa yhtään tää vapaapäivä, vaikka onkin keskellä viikkoo ! tänään heräsin jo kahta tuntia ennnenkun mun kello soi ? ja mullahan oli herätys vasta 12, että ehin heräileen, käymään suihkussa yms. ennen ajotuntii ! no nyt ainakin varmasti oon hereillä kun taas pääsen ajeleen :)

syysloma ei ollu mikään erikoinen, eikä kameraakaan tullu paljoo käytettyy siinä tekemättömyyden lomassa ..  aikalailla tuli vaan oltua, katteltua täykkäreitä (jopa aleksin kanssa kaksin!!), vaikka yleensä mulla on riina seurana, nähtyä kavereita, ajeltua ja siihen se sittten aikalailla jääkin ... aivan, otinhan myös ne kynnet, ja haravoin koko pihan taskvärkki päivänä !! jotain hyödyllistä tai mainitsemisen arvoista ! kuten jo aikaisemmin annoin ymmärtää, kuvasaldo ei ole mikään suuri, mutta kyllä mulla teille jotain on !

aleksin mummulla kahvittelemassa! 
kirkonranta
 


kynnet <3
mun reuhka
mansikka-jogurtti mysliä mansikkajogurtilla <3
M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)