1. lokakuuta 2012

eyelashes & moomin

maanantai .. virallinen koulusta myöhästymis päivä ... no, sehän ei minun päivääni ole hidastanu, sillä koulun jälkeen kävin pikavisiitillä ihanaisen saran ihanaisessa asunnossa (joka oli siis oikeesti IHANA!) ja sieltä suuntasin tiimariin tuikku ostoksille ja vapaa valintaan huulirasva ostoksille, mutta todellisuudessa vapaa valinnasta tarttui mukaan niiskuneidin 2in1 shampoo, niiskuneidin selvityssuihke, pikku myy suihkushampoo, ja ripsien värjäysaine, joka tällä hetkellä peittää räpsyttimiäni. ja tietysti se huulirasva!


vapaa valinta 10,30€
aine ripsissä
lopputulos
ite oon tyytyväinen lopputulokseen, koska halusin ripsiin vähän väriä, että voi suht ihmisen näkösenä paapoilla tuolla kylillä ja mennä kouluun ilman meikkii, ilman että näyttää syöpäläiseltä ...

mun tresemmee perhe vetelee viimesiään, enkä todellakaan osannu päättää mitä aineita ostaisin niitten tilalle, joten tämä uusi muumi perhe oli mieluinen valinta hintansa kuin myös tuoksunsa ja ominaisuuksiensa puolesta :) (helpottaa pitkien hiusten kammattavuutta ja poistaa sähkösyyttä)



yht. 10,53€
M

4 kommenttia:

  1. Oon miettiny itekin, että jos pitäis kokeilla noita söpöjä muumihiustenhoitotuotteita! :)

    Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite tykkään noista kovasti :) noi tuoksuu niin hyvälle, ja kun ne on suunniteltu lapsille, niin ne on ihanan hellävarasia, ja jättää hiukset niin ihanan pehmeiks !

      Poista
  2. Miten toi väri toimii sulla noin hyvin! Mulla ei näkyny ripsissä lähes mitään tulosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä laitoin kaks kertaa sitä ainetta, ja annnoin molemmilla kerroilla vaikuttaa sen 30 min, mutta nyt aamulla ei näy enää melkein mitää ...

      Poista

kiitos kommentistasi ! :)