16. elokuuta 2012

bad day

aurinko paistaa, mittarit näyttää +30 ja koulu hajottaaaaa ! tänään on taas tällänen päivä että vituttaa kaikki mahollinen .. onneks ihana riina lähti mun kaa koulun jälkeen kiinalaiseen ja sitten olin taaas hetken iloinen ! mutta nyt mä nään pelkkää punasta vaikka ei oo mitään syytä :D naiset ....

aina aleksilla ruokaillessani saan hyvin suloisen kamutsin :)
ensimmäistä kertaa varmaan kahteen vuoteen ehin
 kouluaamuna syomään, juomaan ja lukeen lehden ! oon tosi ylpee ittestäni !

kovin söpö nimipäiväkortti mummun siskolta :)
oih sain eilen sinkkuelämän 2. ja 3. tuotankokaudet ja ajattelin kohta alkaa katteleen niit ( tai täykkäreitä ) koneeelta, kun nyt ensimmäistä kertaa varmaan kahteen kuukauteen oon ilman aleksia kotona :D kuudennen kauden saan varmaan viikonlopun aikana :) tosi järkevässä järjestyksessä kerään näitä :DDd



huomenna meen koulun jälkeen peseen isin ikkunat, koska ne on edellisen asukkaan jäljiltä iiiihan hirveet !! joten toivottavasti huomenna on parempi päivä, että jaksaa sit pestä akkunat kunnolla, niin on isi tyytyväinen :) kiitän kuittaan hei


M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi ! :)